(وبلاگ تفریحی و سرگرمی) عسل عباس زاده

وبلاگ تفریحی و سرگرمی و دانستنی (عباس زاده)

(وبلاگ تفریحی و سرگرمی) عسل عباس زاده

وبلاگ تفریحی و سرگرمی و دانستنی (عباس زاده)

(وبلاگ تفریحی و سرگرمی) عسل عباس زاده
سلام به بازدید کنندگان محترم من امید عباس زاده هستم و این وبلاگ را برای این ساختم که به دریایی از معلومات شما اضافه کنم . باتشکر از شما لطفا در مورد وبلاگ نظر بدهید
بایگانی

۱۰ مطلب در بهمن ۱۳۹۳ ثبت شده است

10 لپ تاپ مناسب و کارآمد

چکیده:
لپ تاپ های ارزان و در عین حال کارآمد به لپ تاپ های دانشجویی معروف اند و البته این بدان معنا نیست که استادان و مدیران و کارمندان و دیگران از این ابزارهای مدرن استفاده نکنند. در این مقاله از سابت تک شو به برسی 10 لپ تاپ می پردازیم.
10 لپ تاپ مناسب و کارآمد

 

 

در اختیار داشتن یک لپ تاپ مناسب به ویژه برای دانشجویان به منظور برگزاری جلسه کنفرانس خود و یا انجام پژوهش های مختلف، آماده سازی پروژه های دانشجویی و ... از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ادامه این مطلب برخی از لپ تاپ های مناسب برای دانشجویان را معرفی می کنیم و البته تأکید می کنیم که بازار نه چندان با ثبات ایران قواعد خود را دارد!!

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۳۵
امید عباس زاده

 تمام والدین از این که فرزندشان در مدرسه یا بیرون از خانه با دوستان ناباب رفت و آمد داشته باشند نگران هستند، اما در حقیقت مطالعات نشان می‌دهد ارتباط داشتن با این افراد می‌تواند مغز کودکان را طوری برنامه ریزی کند که در برابر رفتارهای پرخطر مقاومت کنند.

 دانشمندان متوجه شدند زمانی که نوجوانان تحت فشار دوستان خود قرار می‌گیرند تا دست به انجام یک رفتار ضد اجتماعی بزنند، مغز آن‌ها مهارت‌های لازم برای مخالفت با این گونه رفتارها را از به مرور زمان می‌آموزد.

 محققان دانشگاه ارگون فعالیت مغزی 24 دختر و 14 پسر را در سن 10 سالگی و سپس در 13 سالگی مورد بررسی قرار دادند.

در هر باری که این تحقیق انجام شد، دانشمندان تصاویری از حالت‌های مختلف چهره شامل که عصبی، شاد، غمگین، ترسیده و خنثی بودند را به این کودکان و نوجوانان نشان داده و با استفاده از اسکن‌های مغزی میزان جریان خون را در قسمت‌های خاصی از مغز آن‌ها بررسی کردند.

در مقابل هر کدام از این نوجوانان پرسشنامه‌ای قرار داده شد که میزان توانایی آن‌ها را در برابر تاثیر دوستانشان برای انجام رفتارهای پرخطر و ضد اجتماعی می‌سنجید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۰۰
امید عباس زاده

شاید بگویید هیچ کسی نیست که هیچ نقصی نداشته باشد و بتواند تمام این ویژگی ها را با هم داشته باشد، اما این واقعیت ندارد. مردان زیادی هستند که این ویژگی ها را به حد کمال ندارند، ولی به اندازه ای دارند که بتوانند زن زندگیشان را خوشحال کنند. و این همان حدی است که شما به داشتن این ویژگی ها نیاز دارید. به حدی که همسرتان را خوشحال و شاد نگه دارید.

 

1. صداقت – ولی نه بیش از حد نیاز!

زن ها نمی خواهند که همسرشان در مورد مسائل مهم به آنها دروغ بگوید. آنها می خواهند بخش مهمی از زندگی همسرشان، حتی مهمترین بخش آن باشند. یک زن می خواهد بداند در زندگی همسرش چه می گذرد و می خواهد که مرد زندگی اش به او اعتماد داشته باشد. برای یک زن آنها یک روح در دو بدن هستند، زندگی او و مرد زندگی اش یکی است. او می خواهد مرد زندگی اش طوری عمل کند که مجبور نباشد به خاطر کارهایی که کرده به او دروغ بگوید، اگر غیر از این باشد نشان دهنده این است که خطایی صورت گرفته است که باید پنهان شود.

اما او همیشه و تحت هر شرایطی لازم نیست حقیقت را بشنود. گاهی لازم است در مورد چیزهای سطحی و بی اهمیتی مثل اینکه رنگ جدید مویش چقدر به او آمده، و اینکه اضافه وزنش زیاد به چشم نمی آید  یا اینکه موهای کوتاهش قشنگترش کرده اند به او دروغ بگویید. همه ما گاهی زشت می شویم، ولی دلمان نمی خاهد کسی این مسئله را به رویمان بیاورد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۵۸
امید عباس زاده

شیر یک فنجان- قهوه 5/1 قاشق مرباخوری- بستنی 1 فنجان- شکر 4 قاشق مرباخوری 
طرز تهیه: 
برای هر نفر یک لیوان سرخالی شیر، 5/1 قاشق مرباخوری قهوه، 4 قاشق مرباخوری شکر و یک فنجان بستنی در نظر می گیریم. 
شیر و شکر و قهوه را مخلوط می کنیم می جوشانیم در یخچال می گذاریم تا کاملاً سرد شود بعد بستنی را در لیوان می ریزیم و لیوان را با شیر و قهوه سرد شده پر می کنیم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۵۲
امید عباس زاده

اول از همه باید ماست مناسبی انتخاب کنید. یعنی ماستی که یک دست و ترش باشد ( اگر ترش نیست ماست را در ظرف سر بسته و به مدت ۳ روز در یخچال نگهداری میکنیم ) سپس ماست را آنقدر هم میزنیم تا کاملا براق شود آنگاه دو برابر ماست موجود آب به آن اضافه میکنیم و میزان نمک هم به دلخواه خواهد بود. 
حال برای گازدار شدن دوغ کافیست دو حبه قند به آن اضافه کنیم 
سپس دوغ را به مدت ۱۰ دقیقه در ظرف سربسته ای ( کاملا بسته و محکم ) خوب هم میزنیم و بعد ظرف حاوی دوغ را در هوای آزاد به مدت یک هفته نگهداری میکنیم. 
اکنون دوغ ما به همراه چند تکه یخ آماده میل کردن است. 
هرگز بیش از حد از قند برای گازدار کردن دوغ استفاده نکنید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۵۱
امید عباس زاده

با وجود پیشرفت امکانات و تکونولوژی هنوز خطرات زیادی کامپیوترها و گوشی ها را تهدید می کند. در مطلب زیر ۴ راه کاربردی برای پیشگیری از هک شدن گوشی را براتون گذاشتم.

 چگونه از هک شدن گوشی جلوگیری کنیم؟






چگونه از هک شدن گوشی جلوگیری کنیم؟

۱- باز نکردن لینک های موجود در ایمیل های ناشناس

بهتر است پیام های ناشناس و یا ایمیل های نامطلوبی را که در آنها لینکی درج شده است را مورد استفاده قرار ندهید، زیرا در اکثر مواقع مخربان با ارسال یک اکسپلوت و کد مخرب می توانند گوشی های هوشمند و یا تبلت شما را تحت کنترل در بیاورند و این بدان دلیل است که شما ایمیل حاوی لینک را مورد استفاده قرار داده اید.

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۴۸
امید عباس زاده
۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۹ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۲۹
امید عباس زاده

روستای فریزی در 70 کیلومتری شهرستان مشهد و از توابع شهرستان چناران میباشد. این روستا در دامنه قله بینالود مرتفع ترین قله خراسان قرار دارد. مردمان این روستا به زبان فارسی اصیل ایرانی (بر گرفته از لغت نامه دهخدا) صحبت میکنند که شباهت بسیاری به لهجه مردمان نیشابور دارد. در این روستا آرامگاه حضرت عبیدا... یکی از نوادگان امام سجاد(ع) امام چهارم شیعیان قرار دارد. اکثر مردم این روستا به شغل پرورش زنبور عسل مشغول میباشند و این روستا یکی از قطبهای تولید عسل طبیعی در استان خراسان میباشد. روستای فریزی با دارا بودن باغهای میوه بسیار زیبا که در امتداد رود سرازیر شده از قله بینالود قرار دارد انواع میوه های تابستانی را تولید میکند که عبارتند از: گردو , سیب , آلو , زردآلو , گیلاس , آلبالو و هلو

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۱۰
امید عباس زاده

مقدمه

زنبورهای یک کندو شامل یک ملکه ، چند صد هزارزنبور نر و چند صد هزار زنبور کارگر می‌باشد. در تابستان و بهار که زنبورها فعالیت زیادی برای جمع آوری شیره دارند کندو ممکن است 7 2- 25 کیلو زنبور داشته باشد و تعداد زنبورهای نر در این موقع زیادتر از هر موقع دیگر در کندو دیده شوند. هر یک از این دو نوع زنبور وظیفه خاصی دارند ولی منظوری که یک کندو تعقیب می‌نماید عبارت از بقای نسل و یا دفاع و نگهداری کندو می‌باشد و نظر انفرادی در بین نیست و هیچکدام از آنها در نتیجه سعی انفرادی قادر نیستند که برای مدت طولانی زنده بمانند و بنابراین هدف آنها بطور دسته جمعی انجام می‌گیرد.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۵۹
امید عباس زاده

1_- اگر گرده افشانی توسط زنبور انجام شود، بشتر گلها بارور می شوند.

2 - علت اصلی رطوبت داخل کندو درزمستان ، مصرف عسل است.

3 - مصرف یک کیلو گرم عسل ،یک لیتر آب تولید می کند .

4 - بعد از عسل ، موم مهم ترین فرآورده ی زنبور عسل به شمار می آید .

5 - مهم ترین غذایی که زنبور برای رشد به آن نیاز دارد گرده است .

6 - قطر دانه های گرده حدود 5/2 تا 350 میکرون است .

7 - مقدار مصرف گرده ی یک کلونی در سال ، حدود 25 تا 35 کیلوگرم است .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۵۰
امید عباس زاده